Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe: „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”, które odbędzie się w dniu 19 września 2018 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie
PROGRAM:
9:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:00-10:10 Otwarcie seminarium
10:10-10:30 Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
10:30–11:10 Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
11:10–11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:00 „Raport roczny” gmin (nowy moduł w Bazie Azbestowej)
12:00–12:20 Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
12:20-12:40 Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją wyrobów zawierających azbest
12:40–13:00 Dyskusja. Zakończenie seminarium.
13:00-14:00 Poczęstunek
Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres seminarium.azbest@mazovia.pl zawierające: nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.
Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w seminarium.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 14 września br.
Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
DANE KONTAKTOWE:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie,
ul. Jagiellońska 26, 09-719 Warszawa
tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl,
ePUAP: /umwm/esp;
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie to: tel. (022) 5979663; e-mail: iod@mazovia.pl.
Pani/Pana dane osobowe:
1) będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej RODO,
w celach zapewnienia Pani/Pana udziału w seminarium „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie” organizowanym przez Samorząd Województwa Mazowieckiego oraz promocji wydarzenia. Jednocześnie uprzejmie informujemy, że w trakcie wydarzenia wykonywana będzie dokumentacja fotograficzna, celem dokumentacji jego przebiegu i ewentualnego zamieszczenia informacji na stronie internetowej www.mazovia.pl.
2) nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem wizerunku który może być udostępniony, jako element dokumentacji fotograficznej wydarzenia, użytkownikom strony internetowej mazovia.pl;
3) będą przetwarzane nie dłużej niż wynika to z powszechnie obowiązujących przepisów o archiwizacji;
4) nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadkach określonych w RODO), ograniczenia przetwarzania;
- żądania przeniesienia danych;
- do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ww. prawa mogą podlegać ograniczeniom wynikającym z RODO lub przepisów prawa krajowego.
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w seminarium.